Matýsek

26.12.2009 18:49

Matýska jsme si přivezli 7.září.2009 od chovatelů z Otrokovic u Zlína.Fretečka je barvy tchořivité!!Na první pohled se mi Matýsek zdál jako velký Andílek,ale čím dál jsem ho měla dýl tak jsem zistila že jeto takový divočák:ODTed má sedm měs.a nemůžu si na něj stěžovat!!Když jsem si ho přivezla domů tak jsem si myslela že nikdy nebude hodný jak se všude píše!!Ochočil se na tolik že mě kousne jen když ho rozdivočím,opravdu to chce trpělivost a pak uvidíte ten výsledek, nebudete toho opravdu litovat./Ten čas stojí opravdu za to/.Potom co jsem si ho přivezla domů tak jsem ho měla v malinkaté kleci po králíčkovi,potom jsme koupily trošku větší klec ve které si mohl už trošku zadivočit a pak přišel nápad že si pořídíme další dvě fretečky tak jsme pořídily ještě vetší klec ve které jsou fretečky do dnes.Matýsek a Dorotka jsou s polu v kleci ve které mají Hamaku,Dva pelíšky,záchůdek,misku a hračky !!Matýskova nejlepší hračka byl modrý pískací ježeček ,ale měl ho natolik  rád že ho celého rozkousal,ted má pískací stehýnko a je s něj opravdu hotový!!   Nejoblíbenější papání jsou asi granulky pro fretky,sem tam nějaký ten pamlsek a taky zeleninku,při nejlepším mrkev a když už ovoce tak jablíško. Chodíme taky na procházky ,které opravdu miluje!!!Ale koupání?? No do vody se mu moc nechce:/  A Spaní??No co je lepšího než dát si šlofíka:oD

 

5.července.2010--Nedávno oslavil Matýsek Své první narozeniny /tj. 1.6.2010/,Dostal pár menších dárečků a taky menší dortíček který bil během 10 minut fuč :)...Dělá Mě opravdu velkou radost..Slyší na jménoo,tak trošku už poslouchá a hlavně ty jeho blbosti co každým dnem vymýšlí..Je zdraví jako řepa tak co Víc si přááát??!!Opravdu je to zlatíčko všech zlatíček i když..DÁBEL!

                                                                                            Který vydrží i 2 hodinovou cestu v kuse jít=)